Idá äre lungt!

Jerrys lilla ansikte har återtagit normal form och han visar inga andra tecken på att må dåligt heller. Så nu kan man pusta ut!

Har inte gjort många knop idag. Kännde mig så himmla trött då jag klev upp strax efter nio i morse. Borde ju vara utvilad med sovmorgon men det hjälper föga. Jag tokklippte lite gräs med min superduper klippare för att jag skulle hinnan innan regnet kom. Men det blev bara soligare och varmare efter en stund och då var jag halvt slut. började pilla i rabbaterna istället och sen ville Rikard ha hjälp i garaget. Efter lunchen blev det bikini och bok på gräsmattan. Men molnen kom och gjorde mig och Jerry sällskap. Efter nån timme så gick jag in och städade lite i köket.

Har nu ätit middag och regnet öser ned. Inte så kul! Mamma som skulle komma och gå skogspromenad. Det blir nog inte nån lång tur med den frusna lilla hund jag har. Dessutom är det ett hål i ena min gummistövel. Måste be Rikard laga dem på något sätt. Orkar inte investera i nya nu, det får bli nästa vår. Har ju mina gröna bonnläpps stövlar också, men det är stålhätta i dem och de är så tunga. Så det är ju egentligen ganska onödigt att köpa nya då jag har två par. Men det skulle vara fint med ett par röda kanske. Eller gula? Ska söka lite på internet kanske det går att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback