En stulen lista

KLÄDER
Skor: Helst inte, men om jag måste så blir det flipflop
Sneakers: Flipflop skrev jag ju...
Jeans: Lindex MOM eller veromoda baggy, får ju inte på mig några andra just nu.
T-shirt: Ja de som går över magen
Underkläder: Mjuka sköna i bomull

ACCESSOARER
Väska: En vit fuskskinn påse från H&M
Plånbok: Prickig från Paul Frank
Solglasögon: Förra årets från Glitter
Klocka: Kollar oftast på ugnen eller mobilen

TEKNIK
Tv: 2 en 32" och en 42" Sony
Stereo: Sony!
Mobiltelefon: Sony Ericsson.
Mp3: En röd
Dator: Blandat
Kamera: Sony 5,1 megapixel. Vill dock ha en bättre nu!

BADRUM
Tandkräm: Sensodyne den gröna
Tvål: Dove
Hårprodukt: Heat seal från Paul Mitchell
Parfym:  Apple från DKNY.
Hudkräm: Cocoa bodybutter från bodyshop
Schampo: SP för färgat hår, den blå altså
Balsam: Inpackningen för färgat hår från SP
Medicin: Har inte medicin i badrummet
Vitamin: De står på köksbordet annars glömmer jag dem. ACO vitamineral frö gravida och ammande.
Huvudvärkstablett: Får bara äta Alvedon och de är inte heller i badrummet.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Allt går ned
Öl: Kan inte dricka öl nu, men annars är jag inte så noga.
Vin: Får inte dricka det nu, men annars går det väl an.
Bröd: Skogaholms grovlimpa
Choklad: Marabou mjölkchoklad och Oboy!
Glass: Äter allt!

HEMMA
Säng: En MALM i ekfanér från IKEA, skittråkig jag vill ha en ny!
Lakan: Ja det måste man väl ha!
Espressomaskin: Nej, vi är tedrickare.
Kylskåp: Ja det som kom med köket, ett Whirlpool
Porslin: Vita ARV från IKEA.

FÄRDMEDEL
Bil: Audi A6!
Flygbolag: Har provat olika
Taxibolag: Örntaxi
Cykel: Vill ha en ny, tack!

ÖVRIGT
Frisörsalong: Oklart, är mitt i ett byte tror jag.
Bensinstation: Tankar aldrig, men om det skulle vara panik så blir det väl Qstar
Gym: Framför Tv'n i vardagsrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback