Tjej kväll!

På lördag var det tjejkväll! Jag gick på stan och shoppade på förmiddagen, köpte två nya toppar och ett linne att ha under. En ny mascara och puderfoundation. Hittade också nya lakan och örngott på Åhlens som slank ned. Sedan blev det en blomma till Anna som fyllde år denna dag och en tripp till systemet. På systemet köpte jag två små flaskor vitt vin och en stor. Köpte även en fake champagne (mousserande vitt vin) som jag tänkte att vi skulle skåla med och fira lilla Anna.

Sedan hade jag och Nina planerat att äta middag på stan innan vi skulle till Anna. Vi åt på La Rochelle, men det blev inte lika härlig upplevelse som vi hade hoppats på. När vi kom in så satt det bara folk vi två bord av kanske 20. (Vi hade inte bokat, eftersom vi tyckte att det borde vara rätt lungt dagen innan nyårsafton) När jag frågade om det var ledigt så tittade gubben på borden som om det var full och det såg ut som hade hade tänkt att säga -Nej! (Surgubbe) Sedan då vi hade satt oss vid ett bord som var ledigt så slängde han fram menyerna. Och sen började han babbla. Pizza var slut, kyckling var slut, tortilla var slut.....bla bla bla. Både jag och Nina hade tänkt att kliva upp och gå men vi vågade inte riktigt. Hur f-n kan man ha slut på pizza?????
Men tillsut hittade vi någon som inte var slut som lät gott och vi beställde, vi fick vänta i evigheter. Men det var gott då det väl kom in. Dit lär man ju inte gå på ett tag.

Sedan trippade vi upp till Anna och jäste ut i hennes soffa. Vi fick sällskap av två tjejer till och det var jätte kul och mysigt. Vi drack några glas vin och åt en massa smått och gott. Men sen kom någon på att vi ska gå ut! *suck, klockan var nästan ett* Det spöregnade och hur många är ute på krogen dagen innan nyårsafton. Jajja vi gick till Platinom iaf och de kräken skulle ha 100 kr för att vi skulle få gå in. När vi väl kom in så var det helt kasst. Bara en massa dålig techno musik och jag har svårt för det. Och det var kanske 20 pers där. Vi drack några glas vatten och sen gick vi till Max. Rikard kom och hämta oss där. Trots det kassa
utestället så hade vi superkul och jag tror att Anna var rätt så nöjd med sin födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Nina

En riktig BAJS restaurant var det!!! Men kul hade vi sen iaf! :)

2007-01-04 @ 20:06:01
Postat av: Lisa

Ja det kan man verkligen säga!

2007-01-05 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback