Räddare i nästan nöden

Nu är det hur mycket snö somhelst här hos oss. Helt galet att det kan komma så snabbt. I förrgår var det höst och idag är det riktig vinter.

Jag var nyss ute och skottade upp infarten framför huset och nu snyns nästan inte att någon varit ute. Det snöar och blåser så mycket att när jag fått av mig alla blöta kläder är min skottning ej märkbar. Irriterande!

Fick precis ett samtal från min vän Ann. Hon sa att jag ock Rikard skulle hem till dem och basta ikväll. Jaha, okej! Ringde upp Rikard och fråga om han hade bestämt det eller. Han mumlade nåt om ett kanske och att han hade fått spola bort en massa pappersmassa och nu var han prickig och blablabla. Han hade dessutom tagit bilen så jag känner mig lite strandad. Ann sa att hon kunde beställa mat och komma hit så kunde vi äta tillsammans (våra käraste jobbar samma shift). Himmla skönt, nu får jag sällskap och mat!

Typiskt Rikard att bestämma en massa saker och meddela mig sisst av alla. Här sitter jag som ett fån i ett svettigt underställ och fattar ingenting! Jajja! 

Kommentarer
Postat av: marty

tyyypiskt rikard. du borde skicka iväg honom på uppfostringsanstalt i sibirien.

2007-01-14 @ 23:01:47
Postat av: Lisa

Jaha, är det i sibirien det ligger. Ska boka tid där nu da!

2007-01-15 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback