Lisa-Beslutsångest

Imorgon har jag min extremt efterlängtade tid hos min frisör, Johanna. Men jag har sån beslutsångest. Jag var ju tvungen att klippa av mitt hår (som nästan alltid har varit jättelångt) 2002, för det var så himmla slitet då jag hade färgat det själv flera gånger fram och tillbaka mellan blont och brunt. Jag har sparat i fyra år för att få det lika långt igen och jag har varit jätteduktig och bara färgat hos frisören. Men nu då det är precis som jag ville ha det för fyra år sedan så tycker jag att det ser trist ut. Jag skulle vilja klippa av det lite och färga det typ mörkblond-ljusbrunt. Men då kommer jag ju att bli galen om jag ångrar mig. Jag har ju bara tillsimorgon på mig att bestämma mig. Har haft samma beslutsångest de tre senaste gångerna.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Klipp litegrann, kanske så att det är lite nedanför axlarna, det tror jag skulle bli jättefint. Då har du fått en lite annan frisyr men inte klippt så mycket att det tar flera år för det att växa ut. Ett förslag från mig... :-)

Kram

2007-01-03 @ 21:36:46
Postat av: Lisa

Sozi - Tack! Jag funderar faktiskt på att klippa det som du säger. Men det är mest det här med färgningen som jag är tveksam över nu.

2007-01-03 @ 23:49:13
Postat av: clark ekorre

:D jag hade jättemånga förslag, men nu är det kanske redan kört? jag skulle gilla om du rakade in ett m som i martina bak i naken, eller kanske klippte luggen så den formades till ett m.

nååå, hur blev det nu?

2007-01-04 @ 16:52:44
Postat av: Lisa

Marty - Kanske nästa gång! :-D

2007-01-04 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback