Gott Nytt År!!!

Ja då var det nytt år igen. Det gör inget för min del, tycker ändå att 2006 inte var så himmla bra. Tror mer på detta år ;-)

Jag och Rikard och vovven åkte till mina föräldrar och åt middag och sedan åkte vi till Nina och Jonas. Jag myste med Leo (deras 3 åring) och sedan såg vi på film och svullade i oss chips dip och cheserings. Godis och bullar med. Jätte mysigt. För oss har det blivit väldigt lungt de tre senaste nyår eftersom vi har hund. Jag vill ju inte lämna honom ensam hemma då det smäller och jag skulle aldrig i livet ta med honom på fest. De e klart att man kan fixa hundvakt, men eftersom jag var ut på lördagen så kännde jag inget behov av att svira mer. Så jag tror att vi alla var nöjda men den kvällen. Rikard fick ju faktiskt några öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback