Föredetta TV rum


Ja just ja! Vårt badrum är ju i princip helt klart också. Vi gjorde om den lilla toan nere till ett skafferi och gjorde det gammla TV rummet till nytt badrum. Låter säkert lite skumt men det blev väldigt bra. På bilden nedan så ser man ena sidan där toastolen och tvättstället står. Jag har sjukt mycket problem med att hitta en bra bänk att ställa tvättstället på. Tillslut så byggde Rikard och Pappa en istället. Just nu ser det kanske trist ut men det ordnar sig nog med tiden. Och det ser även väldigt ratigt ut på hyllan under bänken. Funderar på att sätta ett skynke över där.

31843-3

Nästa bild är från andra sidan, här ser man badkaret och handdukstorken. Enda anledningen att det blev handdukstork sådär är att vi hittade en med krokar på, så då slipper man borra en massa hål i den fina kaklet.

31843-4
Blomman är lite torr eftersom vi hade elelemnet i vår förra lägenhet och det blev så torr luft, hoppas att den återhämtar sig här på vårt nya badrum.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket härligt badrum, vårt ser förskräckligt ut. Längtar efter att äga boendet så man kan greja som man vill. Jättefint kakel, det ser så varmt ut.

Postat av: Lisa

Det tog några veckor innan jag hade lyckats bestämma mig för de där plattorna. De kostar ju en redig slant så man vill ju inte gå och ångra sig så snabbt. Men vi är nöjda än så länge!

2007-01-05 @ 23:01:33
Postat av: hemligt

du har bubbelgrej! :D:D:D:D jag förväntar mig skumpa och vindruvor i badet när jag kommer och hälsar på :D jag ska leka att jag är med i "en prinsessas dagbok"

kramp! ses på onsdag!

2007-01-07 @ 00:07:17
Postat av: Lisa

Okej! Vindruvor har jag hemma nu men vi har bara vanligt vitt vin. Det kanske duger???

2007-01-07 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback