Ebb i inlägg

Har haft lite dålig inspiration att skriva här.

Imorgon är sista dagen på den kursen jag haft de tio senaste veckorna. Vi som bor långt bort skulle få mejla in våra examensarbeten, bra!!! Hatar att behöva åka 20 mil för att lämna några papper bara. Men det ska bli spännande att börja ny kurs. Har min långa praktik kurs nu närmast och då ska jag vara på en förskola som ligger väldigt nära. Det känns otroligt skönt att bara behöva sätt mig i bilen ca 10 min för att komma fram istället för att behöva åka hemifrån 2½ timme innan lektionen börjar.

Sitter just nu och finslipar mitt arbete och jag är ganska nöjd med, förutom att det saknas en halv sida för att komma upp i minimum. Ska tillägga att jag kan inte ordbajsa. Har väldigt svårt för att skriva såna där skolgarbeten jämt. Att babbla på här är ju inte så svårt för det är ju ingen som ger mig betyg eller studiestöd.

Nä nu ska jag hitta på något annat, detta inlägg blev ändå så trist att jag borde sluta innan jag somnar själv!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan inte heller ordbajsa i såna sammanhang, det är helt omöjligt.

Jäklar vad långt du har till skolan!

Postat av: Lisa

Jäpp! Det tar ju lite tid allt resande. Den är drygt 10 mil enkel väg. Men så är det att bo i norrland! Det är bara att gilla läget. För jag tänker ju inte flytta ifrån mina älsklingar!

2007-01-12 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback