Förslöad

Att plugga gör mig förslöad!!!!! Ja man fattar inte hur lat man blir av att plugga förrän praktiken kommer. Herregud jag orkar inte göra någonting. Men jag ska ju säga att jag fått en jätte dryg förkylning som bara ligger och gror och vill inte bryta ut. Det värker ihuvudet och jag har lock i öronen. Känner mig allmänt trött hela tiden och det är inte kul då man jobbar med barn. Då jag kommer hem vill jag bara sitta i soffan och mysa. Men det går ju inte. Man ska tvätta och städa och laga mat, och försöka skriva skoarbeten samtidigt som man ska vara en trevlig flickvän och en bra kompis och en duktig matte till lilla hunden.

Vi har dessutom svinkallt här och i onsdags var det rekord. Det var -30° nästan hela dagen. Ja vad mer kan jag säga. Jag lider av en form svacka......

Kommentarer
Postat av: Sozi

Jag längtar efter att få "vila upp" mig på måndag på universitetet, det är roligt att vara på praktik men man blir ju så grymt trött... Jag har också blivit förkyld, som de flesta som befinner sig i bakteriehärden FÖRSKOLA. 8)

Postat av: Lisa

Vila upp sig på universitet! Det lät ju nästan som en affärside! Kanske vi ska starta ett spa där....=)

2007-02-10 @ 21:22:47
Postat av: Sozi

Ja! :-) "Är du nära att bli utbränd? Sliter jobbet på dig? Tillbringa en vecka på Umeå universitet med kaffe varannan timme, mysiga litteraturseminarier med fika, föreläsningar då du kan ta en powernap för att sedan såsa dig iväg till en kontinental lunch på Universum. Endast halvdagar tre gånger i veckan."

2007-02-11 @ 11:47:33
URL: http://sozi.webblogg.se
Postat av: Lisa

Ja precis exakt!!!

2007-02-12 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback