Snön är borta

Det är verkligen så trist att det har regnat varmt regn och all snö har smält bort. Jag hade verkligen hopp om denna jul! Att den skulle bli vit altså! Jag håller tummarna för att det ska komma ett lass med snö till innan jul så det kan bli sådär mysigt som det ska vara.

Idag har vi hunnit med en prommis och nu ska vi försöka vila lite. Folke ville inte sova inatt eller på förmiddagen alls så man känner sig lite små trött (eller JÄTTE trött). Jag tror att han hade ont i magen inatt, men jag är inte säker.

image32
Min kamera verkar ha ballt ur för det blir så många bilder som är suddiga. Men här är Folke efter promenaden igår. Han var så trött att han låg kvar och sov i vagnen en stund efter att vi kommit hem.

ps. Kolla in dubbelhakan, lillkillen lägger på sig...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag döööör Lisa, han är helt ljuvlig ju!!! En vän till mig gav sin bebis Miniform-droppar (receptfritt apoteket) i förebyggande syfte i tre månader och bebisen hade ALDRIG ont i magen.

Postat av: Lisa

Å ja visst är han söt. *lite partisk* Vi ger också minifom, annars blir han jätte ledsen.

2007-12-12 @ 17:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback