Julen

Nu har vi hunnit med massa julstök!

Vi gick på julmarknad här i Banafjäl och vi hann köpa alla julklappar i tid. Vi klarade upp julafton hos mina föräldrar och åt resterna där på juldagen med.

Tyvärr så har min kamera säckat ihop och det blir ingen bra skärpa på bilderna. Jag ska försöka köpa mig en ny snart. Vill ha en liten med stor skärm.

Jag hoppas att ni söta läsare inte ger upp fast det blir så lite uppdateringar nu. Jag ska bättra mig så fort lilla Folke börjar sova lite bättre på dagarna. Han verkar ha en enorm ork till att vara halvvaken nuförtiden. Och jag kan ju sitta och stirra på honom i evigheter eftersom han är så söt och go.

image36
Bild från frukostbordet i morse, då kameran var så snäll att ta fina bilder en stund.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Vilken sötnos:)

Postat av: Lisa

Å tack!

2007-12-26 @ 17:59:08
Postat av: Nina

Lilla söta gull-Folke! Ser fram emot att få se honom igen... å snusa lite på honom, gó-ungen!

2007-12-26 @ 22:03:02
URL: http://bigmomma.bilddagboken.se
Postat av: Karin

Men oj vilken söt grabb! :D

2007-12-27 @ 01:57:18
Postat av: Lisa

Nina - Det borde nog gå att ordna. Du kan ju komma nån kväll då han är kass i magen och bära lite ;-)

Karin - Javisst är han! *mallig*

2007-12-27 @ 15:10:48
Postat av: Hanna

Men åååå vad fin han är!

2007-12-28 @ 14:38:42
Postat av: Lisa

Hanna - Tack! :-)

2007-12-29 @ 16:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback