Mysig dag

Idag var det Lingondagen med skolan här i byn och jag hade lovat att följa med 6-7 åringarna. Det var vacker höstväder ca 15 grader varmt och helt underbart mysigt! Alla barnen var så glada och snälla och vi plockade säkert över 20 liter bär. Sen efter klockan ett så var det dags för ett pass på fritids och barnen bara fortsatte att vara urgulliga och lekte och sprang som blådårar ute. Efter mellanmålet så fick de ha fri lek i gympasalen. Så det lär vara ett stort gäng med trötta ungar i dessa trakter ikväll. Själv är jag helt slut och jag sitter med hettande kinder, trötta ben, en bebbe som sparkar mig överallt och jag håller på att somna nu. Ska lägga mig i soffan och mysa framför TV'n ikväll. Och imorgon får jag sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: marty

låter härligt lisa! :) fri lek är det bästa som någonsin uppfunnits.

2007-08-31 @ 19:56:17
Postat av: Lisa

JA! Och mycket bekvämt för en osmidig vikarie!

2007-08-31 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback