Jobb jobb jobb

Idag har jag jobbat en hel dag på fritids. Mycket bra för min ekonomi! Ska jobba flera dagar framöver och det känns ju kul. Jag kanske kommer att ha råd att färga håret i början på oktober, fast det borde ha gjorts för typ två månader sedan.

Å herregud vad jag känner mig klumpig på jobbet. Har ju egentligen ingen stor mage alls men den verkar ju sitta precis ivägen då man ska plocka upp diverse boccia klot som ska kastas tvåhundrafemtioelvatusen gånger. Sen då blir man inte så snabb i vändningarna då det känns som man sträcker halva magen i ett litet sne steg då man spelar strand tennis med en kvick 6 åring. Jajja, jag får nog lov att bita ihop.

Imorgon är jag ledig och ska nog bara städa lite och tvätta lite. Och om det är sol så ska jag sola lite med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback