Jobb igen

Jag är så väldigt glad att jag fått jobba en massa dagar nu, och det hinner bli några dar till. Kanske att jag kommer att ha råd att färga håret i oktober plus handla något kul till mig själv. Jag har ju inte så bra lön, men istället har jag ett väldigt bra jobb så det väger upp. Älskar att vara med barnen, både på fritids och på förskolan. De är så himmla goa! Och ett stor plus är alla underbara jobbarkompisar på byns lokala skola. De är verkligen trevliga människor och det känns alltid att man är välkommen!

Kommentarer
Postat av: Sozi

Förstår att du trivs där, det kändes att det var en bra stämning när vi var där på VFU :)

2007-08-29 @ 22:01:38
Postat av: Lisa

Det skulle vara en dröm att få jobba där i framtiden!

2007-08-30 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback