Jag har bestämt mig

Nu har jag äntligen lyckats bestäma mig. Altså jag menar att jag bestämt mig hur jag kommer att göra med skolan. Det blir ett studieuppehåll redan nu. Det kommer att ju vara lite mindre än 10 veckor kvar för lilla bebben att ligga i magen då kursen börjar och jag känner att det blir svårt för mig att orka koncentrera mig på skolan då jag vet att det kan vara på G närsomhelst på slutet av kursen. Har dessutom börjat må som man förtjänar. Har ju haft en väldigt trivsam sommar hittils, men nu på slutet så har jag börjat må illa och känna mig obekväm. Har dessutom börjat bli åksjuk och jag klara inte av paniken att sitta på en buss 20 mil om dagen och vilja spy hela vägen. Så jag har bestämt att försöka jobba lite och vara hemma istället. Har ju rätt så mycket att göra hemma också! Sen känns det krångligt att hinna springa på föräldrakurs och till barnmorska i Ö-vik titt som tätt då man kanske har ett fullspäckat schema i Umeå!

Jag är ledsen alla mina goa Umeå vänner, kommer att sakna er. Men jag kommer väl kanske upp nån dag ändå så vi kan ses iaf.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra val!!

Postat av: Lisa

Hanna - Å tack! Behöver faktiskt lite stöd i detta beslut!

2007-08-27 @ 14:08:37
Postat av: Sozi

Det var ett bra beslut tycker jag! Men jag kommer sakna dig, luncherna på universum blir inte desamma...

2007-08-27 @ 17:46:01
Postat av: Lisa

Å resturang Lingon på Universum, jag får väl dra mig uppåt nångång och äta där iaf.

2007-08-28 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback