Å så igen

Japp, idag var det dags att besöka barnmorskan igen. Det var en helt vanlig rutin koll som jag kommer att få springa på massa fler gånger också.

Fakta
Vikt:
Ligger nu på 3,5kg + sen starten
HB: 125, erkännde att jag slarvat lite med järntabletterna
Sf mått: 27cm, mitt på kurvan=perfekt
Hjärljud på lilla bebben: 144slag/min

Det är alltid väldigt skönt att få gå dit och det blir bekräftat att allt är som det ska. Hon kännde även hur lilla bäbisen låg, och den låg och tryckte med sitt lilla huvud precis vid min magsäck vilket förklarar mitt illamående. Hoppas att den lilla filuren kanske vill vända sig tidigt så jag slipper det där enorma trycket på min magsäck.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så spännande tider.

2007-08-27 @ 15:11:52
Postat av: Lisa

Ja det blir lite mer spännande ju längre tiden går!

2007-08-27 @ 16:35:06
Postat av: Nina

Ja fy, stackars dig... den gravid åksjukan är fasikn inte att leka med! Du får försöka hålla dig utanför bilen så mycket som möjligt... som visserligen inte är det lättaste när man bor mitt på landet. Men du, nu är det inte länge kvar! Leo tror förövrigt att det kommer bli en liten tjej, jag tror nog fortfarande att det blir en liten pojk!
Kram

Postat av: Lisa

Jag vet varken ut eller in, det ska bli kul att se vilka som får rätt!

2007-08-29 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback