Trött

Idag sov jag nästan ända till nio, men jag är så trött ändå. Ont i huvudet har jag också fått. Hmm ingen bra dag.

Men jag har iaf städat vårt bubbelbad så ordentligt som det bara går. Först så dränkte jag in det i nåt slags kalk borttagnings medel och sedan skurade jag det. Sen fyllde jag upp hela badet och lade i två diskmaskinstabletter och körde alla strålar i säkert en halvtimme. Sen tömde jag och fyllde i gen och körde kanske en kvart. Så nu har vi ett serilt badkar. Smarta jag som hade tänkt att bada hunden i kväll. Hmm,,....kanske jag tar det nån annan dag!

Sen en annan sak jag måste gnälla lite över är att vi fått tillbaka svartmyrorna i hallen. Typiskt. I sommras lade vi ut myrr och då försvann de ju, men det kan vi ju inte göra nu då vi bor här. Tänk och katten eller hunden skulle få sig och bli dåliga. Nej, vi får nog ta och köpa såna där myrdosor eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback