Sämst på att blogga

Erkänner att jag är en kass bloggare! Just nu så har jag ingen ork alls till att blogga. Är så upptagen med allt skolarbete och att ha dåligt samvete för allt jag inte hinner göra med hunden och i huset.

Ja det kanske kommer bättre tider, vem vet. Sitter och längtar efter sommarlovet och hoppas att det ska bli härligt väder och tid till att njuta!
Det är ju lite jobbigt att erkänna att man skulle behöva en lång semester ifrån allt nästan. Känner mig konstant trött och vill sova så mycket som det går. Räknade ut att det är endast 38 dagar kvar till sommarlovet. Fast då har jag några sketna restuppgifter att ta tag i.
Det känns riktigt bra!!!

Idag var jag dessutom på två födelsedagskalas! Ninas lilla Frej blev 2 och Mormor blev 79. Mormor fick en liten tavelram som är en katt som står och har fotot på ryggen. Frej fick en bok om Vilda bebin och en bubbelskjutare. Jag tror att bubbelmackapären blev väldigt uppskattad. Leo fick också en bok om djur.

Nä nu ska jag sätta mig och läsa om Barn och matematik. Låter skittrist och det är det också. Men boken är bra. Får själv ångest då jag tänker på matematik och det är intressant att lära sig om hur mycket bättre man kan göra det, än hur jag själv upplevde det.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Idag hade våran lärare satt upp alla djuren vi gjorde i fredags på tavlan, han sa att han tyckte att din snigel var finast! :-D

Postat av: Lisa

Åå, vad glad jag blir! Jag är faktiskt stolt över den!

2007-04-24 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback