Jag är rätt så duktig......(NOT)

Klart att jag överskattade mig själv. Hann bara läsa ut halva boken innan jag somnade framför Let's dance.  Men nu på söndag förmiddag så har jag faktiskt hunnit läsa klart. Boken var ganska bra i slutet men det kändes rätt onödigt att läsa de 200 första sidorna. Bortkastad tid! Jajja! Nu kan jag med gott samvete lämna tillbaka den till H och hon hinner börja läsa ikväll.

Jag har dessutom hunnit proppa två påskägg fulla med godis och en lite överaskning till min kompis
 Nina's härliga barn. Det är så kul att ge dem saker för de uppskattar allt! Dessutom är det kul att handla sånt också.

Igår var jag på bibblan i stan och lyssnade på ett band som spelade musik för barn. De var faktiskt ganska bra förutom att de höll på så länge, efter 40 min så var vi tvungna att gå för då var Ninas barn less på att lyssna. Jag kan tycka att det är lagom med 20-30 min för så små barn som 2 och 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback