Sista dagen i skolan!

Igår var det sita dagen i skolan för i år. Helt underbart!!! Även fast vi har eget arbete och en massa som måste skrivas och läsas så känns det ändå underbart att man vet att jag behöver inte åka uppförrän den 10:e januari. Dessutom blev det extra bra igår för vår fina basgrupp fick julklappar av Martina! Martina han nog världens mysigaste personlihet och hon är dessutom otroligt söt. Hon hade pillrat ihop jättefina kylskåpsmagneter, dessutom lagt in dem i bubbelplast och slagit in dem i små vita påsar med fina band och hjärtan. Man blir glad i hels själen! Och inte nog med det så bjöd hon på zingoalla kex vi utdelningen. Världens bästa Martina!

Kommentarer
Postat av: marty

du smickrar mig baby. är det okej om jag använder ditt blogginlägg som kontaktannons? ;) (eller så vill du egentligen skriva om hur jag ser ut när jag dreglar på föreläsningarna, men vågar inte efter som du vet att jag läser här..)

2006-12-23 @ 01:16:13
Postat av: Anonym

hittade du någon magnetisk yta förresten? föruom geväret då..

2006-12-23 @ 01:16:49
Postat av: Lisa

Magneterna sitter på pastaburken. Blev väldigt snyggt faktiskt! Okej du kan få sno några fraser till kontaktanonnsen.

2006-12-23 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback