Shoppa

Ja eller shoppa och shoppa snarare handlat saker som man behöver. Åkte på Reginas zoohörna och köpte mat till vovven. Med min vanliga otur så var hans sort slut och vi fick ta en annan smak av samma märke. Köpte även den minsta dummyn som jag hittade och den blev väldigt uppskattad.

Åkte sedan på COOP och handlade mat plus ett nytt torkställ till tvättstugan. Det behövdes, för det gammla är så litet och rostigt. Inte kul att hänga ren tvätt på ett rostigt ställ.

Åkte sedan på RUSTA och köpte julklappspapper, snöre, ettiketter, fleceväst(till mormor) och en gullig ljusgirland som vi ska ha på balkongräcket. Vill inte veta hur mycket pengar jag gjorde av med.....huga för min kassa ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback