Lista

Stal denna ur Karins blogg!

Född?
September 1982
Vad har du gjort idag?
Långprommis med hundarna och mamma och hängt ut massa mat till småfåglarna, städat
Vem hade du senast en seriös pratstund med?
Mamma
Brukar du svära mycket?
Händer nån gång ibland att det slinker ut några dåliga ord
Är du kär?
Ja i min Rikard
Hur tidigt stiger du upp?
 Dö tidigt, typ klvart över fem
Är det bra eller dåligt?
Halvdåligt
Vem/vilka vet mest om dig?
Rikard och Nina (tror jag)
Vad har du på dig just nu?
Röd t-shirt och Fjällrävens Vidda byxa i brunt och självklart underkläder och långkalonger
Vad ska du göra ikväll?
Ta hem kompisar och se film
Är du seriös?
Ibland
Hur många timmar sover du per natt?
För få oftast
Vilken färg har du på håret?
Blond
Vad har du för färg på ögonen?
Brun
Vad vill du ha för färg på ögonen?
Jag är nöjd
Vem är snyggast i världen?
Å det finns många
Vad är du allergisk mot?
Geting stick och huggormsbett och pencillin och rasister och djurplågare
Ska du duscha idag?
Ja det är nog bäst
Vad är det för veckodag?
Fredag
Vad gör du nästa år?
Längtar ännu mer efter min nya hund
Är du likgiltig?
Knappast
Hur många par skor har du?
Oops, väldigt många! Kommer alldrig att hitta alla för att räkna men det är nog mer är 50
Vad lyssnar du på för musik nu?
Karibiska ljud
Är du glad nu?
Lite
När jag var liten var jag:
Fantasifull
Fobier:
Orm och sjukhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback