Julstämning!

Igår började det snöa! Och det var kvar i morse då jag vaknade. Det var nog nästan en centimeter snö!!! Men jag kände att jag fick lite mer julstämning. Synd bara att det började spöregna och det blex blixthalka istället. Det är fortfarande lite vitt men det är säkert borta imorgon. Ikväll har jag slagit in julklappar, handlade klart de sista idag på stan. Känns väldigt skönt att jag lyckats handla i lugn och ro. Så jag och Jerry (hunden) slog in klappar och åt Toffife och lyssnade på min rörelsemusik skiva. Den svänger! Fast nu har jag jätte ont i halsen, och jag orkar inte slå in alla klapparna ikväll. Sparar några tills imorgon! Skulle vilja ta in granen nu men jag ska försöka vänta nån dag till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback