Mycket trevligt

Fredagkväll på Bruksgodset var väldigt lyckad. Vi hade jätte trevligt och jag fick mitt första glas vin sedan 2006. Det märks att man inte tål så mycket då man inte fått i sig en droppe alkohol på så lång tid.

Go mat var det iaf. Kan ni gissa? Det var ju raggartema så det bjöds på korv med bröd och mos. Super smarrigt!!!! Folke hade varit snäll och somnat lätt. Ville hade somvanligt varit gosig och försökt att sitta i knä i soffan. Så skönt när man kan lämna barn, husdjur och hem till människor som vet precis hur vi brukar göra allt. (mina föräldrar altså)

Tyvärr har jag inte haft tid att plugga en sekund, så jag känner migl ite stressad över det. Men förhoppningsvis ska jag väl hinna ikapp nu i veckan som kommer. Jag behöver ju inte åka upp till Umeå förrän vecka 17. Skönt att slippa de där skruttbussarna ett tag.

Det är massor av saker jag skulle vilja visa er och skriva om, men kameran är full och jag har inte hunnit tömma den. Vi har runt 900 kort i den och 90% är på Folke. Resterande 10% är på Ville, Findus och kanske Rikard. Jag skulle tippa på att jag själv är kanske med på en eller två bilder. Det säger ganska mycket om vem det är som fotar och vad den är intresserad av =)

Men jag hoppas att jag får ordning på alla bilder snart, så ska ni få se en och annan fiffig sak som vi har här på landet.

Kommentarer
Postat av: Nina

Har du sett reklamen för Norrlandskusten dom har ju en slogan i stil med att deras resenärer är de mest nöjda kunderna, bla bla, PAAHH säger jag! Dom har då inte åkt med de bussar som vi får åka med. Skitbussarna som man får både huvudvärk och tinnitus av morr tycker bussarna borde skrotas och att de köpte in nya som håller ihop!



2009-04-12 @ 19:51:38
Postat av: Lisa

Hahahahahaha! Jag brukar tänka då jag ser den där reklamen att Norrlandskusten har de mest missnöjda resänärerna! Bara senast idag så fastnade min mormor i bältet och kunde inte komma ut, stackarn fick ju panik!

Postat av: Lindy

Har ju oxå pendlat ett bra tag, skellefteå-örnsköldsvik, oc jag instämmer :)



Men härligt Lisa! Då kan vi snart ha en föräldraträff utan barn på nån pub!!! det har jag längtat efter i ett år ungefär! Haha!

2009-04-13 @ 09:44:46
Postat av: Lisa

Föräldraträff utan barn skulle nog kunna bli väldigt intressant. Eller livsfarligt!

2009-04-13 @ 15:53:29
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Lindy

Tror det skulle vara HUR kul som helst! Måste planeras.

2009-04-13 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback