Om huset

Insåg alldels nyss att det är ca ett år sedan jag skrev något om huset här i bloggen. Men det är för att det händer inte så mycket direkt. Och det lilla som händer är så tråkigt att skriva om. Typ, att vi har fixat lite i ett sovrum uppe så snart går det att sätta in tak och väggar där. Men det är ju ruskigt långt ifrån gardiner och annat piff så det känns ju inte så kul. Sen har jag målat lite dörrfoder på nedervåningen som bara varit grundmålade ett varv. Dessa foder behöver dock minst ett varv till med stockholmsvit innan det är klart.

Jag har även bestämt mig för att göra det lilla rummet uppe som varit ett litet sovrum som nu är ett syrum, till ett förråd/garderob. Vi har ju ingen källare och vi har dåligt med garderober i huset. Så jag tänkte att detta lilla rumt ska vi kunna ha lite klädförvaring och diverse prylar som man inte vill ha framme jämt. Känns skönt att jag har bestämt mig, men det lär ju kunna ändras några gånger innan det är dags för själva bygget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback