Snor och ljus

Idag har vi en innemysar dag. Första advent med massor av ljus tända och en tungandad snorig liten Folke.

Det började igårkväll efter att Folke somnat. Jag fick kuta upp och hämta honom flera gånger för han var helt otröstlig. Det slutatde med att han fick sova i famnen på mig ocg R då vi satt i soffan och såg Stjärnor på is. Han var varm och rosslig i halsen. Sedan på natten blev han mer och mer tät i näsan, och han blev ledsen då han inte kunde ha nappen i sin mun. Det slutade med att han sov kortare stunder på mig, så jag sov inget alls. Så vi har varit trötta familjen idag. Lilleman fortsätter att snora och gäspa och jag gäspar ikapp. Hoppas att han kan sova lite lugnare inatt.


Kommentarer
Postat av: Lindy

Stackars! Krya på dig, Folke! Hälsningar från Freja :)

Postat av: Lisa

Å tack, det behövs verkligen!

2008-12-01 @ 13:43:34
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback