Lång dag

Idag är det en sån där dag som man bara vill ska ta slut. Det är R's korta övergång på jobbet. Han jobbar nattskift och kommer hem 6 på morgonen och lägger sig att sova. Han vaknar, äter lunch och åker på jobbet igen för att jobba till 22. Huset ser ut som något har slängt in en bomb, det ligger böcker leksaker och hundprylar överallt. Käksbänken är full med saker som jag inte hunnit plocka undan och likaså köksbordet. Folke sover och Ville sover *puh*. Jag har fortfarande en näsa som brinner. Men annars känns det rätt så ok. Har trots aktiv son och hund, hunnit plöja igenom lite mer än halva "The Secret", och den är precis som jag trodde, superbra! (fast jag har ju smygläst lite i den innan så jag visste att den skulle vara bra).

Nu ska jag se "Du är vad du äter" på TV3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback