En månad kvar nu

Idag är det en månad kvar till julafton och 6 dar kvar till första advent. Jag petar och gräver i lådor och skrubbar för att hitta allt julpynt och se vad som funkar. Jag slängde ur min till R att jag skulle vilja pynta redan idag, och då sa han att vi kan väl börja lite. Vi kan ta lite varje dag så slipper vi hålla på hela söndagen. YES! Så smart sagt! Så nu hänger det faktiskt två stjärnor uppe. En i syrymmet och en i vardagsrummet.



Mysigt va? Folke tyckte att den var väldigt fin. Han lade upp sina böcker i fönstret och stod och läste i skenet av stjärnan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket mysigt! Här blir det inte pyntat föränn nästa vecka. Jobbar hela långa veckan nu. Men tänkte ta mig ut på skyltsöndag. Ska ni ut på stan då oxå?

2008-11-25 @ 19:29:38
Postat av: Lisa

Jag vet inte om det blir nån skyltsöndag. Har inte riktigt bestämt än. Men vi ska nog på bruksgodset på fredag iaf.

Postat av: Pernilla

Åhh vad mysigt!!

2008-11-26 @ 22:21:22
Postat av: Lisa

Ja, det blev jätte mysigt med den där stora stjärnan!

2008-11-27 @ 12:47:59
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback