Nu e det sköna maj

Om en månad till är det sommar. Känns ju helt galet, fast underbart. Jag är en sån som älskar sommaren. Tycker att de andra årstiderna har sin lilla charm också, men sommaren är ju helt olsagbar! Speciellt här i norrland, då vi har ljust dygnet runt. Man får sån energi och blir på gott humör. (obs, det sista kanske var en liten lögn).

Jag har dessutom fått en sjukt stort shopping behov nu, det passar ju bra då man är pank jämt. Kanske man ska ta några fler föräldradagar i veckan. Tar ju bara två dar i veckan och jag har det lägsta man kan ha, 180 kr dagen. Så man blir ju inte stenrik direkt.

Men jag har ändå beställt lite smått och gott. En ny sjal (ja jag är sjalgalen) och till Folke två par babylegs. Det är benvärmare för bäbisar. Det låter kanske onödigt, men sjalen är vrålsnygg!!!! Och babylegsen är jätte praktiska, tex vid blöjbyte och då man bär i sjal och sele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback