Vilka bekymmer

Tyvärr så funkade inte PureLan salvan så bra som jag hade hoppats på Folke bak. Men den är toppen i hans ansikte nu då han är förkyld. Smörjer runt hans näsa morgon och kväll så han inte ska bli så röd av allt snytande.

Just nu är Folke lite förkyld och då är han väldigt känslig, så han är knallröd i baken. Jag kom på att man fick ju två påsar med saker då man låg på BB och i en av dem låg en liten tub Idomin salva. Så nu kör vi ett test med den istället. Den har få ingredienser, och bara någon enstaka av dem är misstänksamma.


Kommentarer
Postat av: Lindy

På Freja funkar Idominsalvan toppen! har kört med den dom ggr det har behövts smörjas ända sen vi kom hem fr sjukhuset.

Hoppas snart att Folke blir bättre. Vi saknar er!

Postat av: Nina

Idomin är ju bra, brukar jag använda på snoken när jag snytigt mig för mycket :) Dessutom är det ju "en gammal goding" som hängt med länge! Hoppas lill-rumpan blir bättre!

2008-12-30 @ 20:37:54
Postat av: Nina

Idomin är ju super! Hoppas det funkar på Folkes lilla rump! Jag brukar ha det på snoken när jag snytigt mig för mycket :)

2008-12-30 @ 22:06:30
Postat av: Nina

Mäh, nu kom det gamla inlägget upp också! Jag som skrev ett nytt för att det gamla inte hade kommit upp... skumt! Nu fick du dubbelt :)

2008-12-30 @ 22:08:03
Postat av: Lisa

Ja vi får hoppas att den funkar lite bättre. Synd bara att den är parfymerad

2008-12-30 @ 22:26:16
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback