Uppdatering....ammning

I nuläget så har jag inte ont mer. Det är så himmla härligt att kunna mata sin son utan att behöva gruva sig över hur ont det kommer att göra. Men jag har fått lov att bryta min antibiotika kur. Verkar som att jag inte tål det och har fått prickar på framsidan av kroppen som kliar. Typiskt! Hoppas bara att det han hunnit verka lagom så man slipper ha ont mer. Skulle vara skönt att inte behöva, piller, droppar, nässpray, pump, vetevärmaren, värmeinlägg, ammningsnapp, krämer och sprutor igen. Så nu då det bara är Folke som får sina AD droppar och lite Minifom så njuter jag verkligen. Det är så skönt att slippa allt krångel runtomkring.

Snart ska det väl blir dax för honom att börja smaka annat med. Och jag kan säga att det är så frestande att ge honom något att smaka på varje gång man äter, men jag ska försöka hålla mig tills han blir 6 månader. Så det är ca en månad kvar.


Marie..... vink vink.
Ps. Tips mottages tacksamt om hur man ska slippa bröst krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback