Ojdå!

Igårkväll hände det som jag trodde hände för jämnan med bäbisar. Men jag har glömt bort det eftersom det aldrig hänt med Folke hittils.

Då jag kom upp i sovrummet strax efter 23 tiden så kännde jag en sur doft. Folke hade bajjat! Då jag tittade ned i hans säng så såg jag att det var lite här och där. Så jag fick lov att bära ned honom och tvätta av honom och sedan bädda rent hela hans säng. Tack och lov för plastad frotté! Utan den så hade madrassen varit förstörd. Folke tog ganska lätt på det som hade hänt och skrattade lite och sen somnade han igen.

Lilla stackarn har nog blivit lite kass i magen av min medicin ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Hej!
Hittade hit genom att söka på bloggar som drivs av kvinnor i Övik mellan 24 och 34 år. Tänkte bara säga hej då jag såg att vi pluggat tillsammans! Jag som har Lotus, kommer du ihåg?

Hoppas du hr det bra?

/Malin, Ekoblogg www.ekoblogg.blogg.se

2008-04-09 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback