Mnja

Det har inte blivit någon städning än, och det lär nog inte bli det idag alls. Men jag har plockat ihop en hög med kläder som jag ska lägga i min BB väska. Lite kläder till mig och lite kläder till bebben, plus en filt till bebben. Har rotat fram ett halvt ombyte till Rikard med, ifall det skulle behövas.

image27

Dagsformen på magen! Härliga underbara mage, kommer nog att sakna den ganska mycket sen, fast den är tung att bära. Kan inte fatta att den kommer att vara borta snart, men man får ju som tur var något mycket mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Så spännande! :) Vilken fin mage du har!

Postat av: Lisa

Tack! Kan inte fatta att det ryms en bäbis där i. Förmodligen därför det känns så trångt :-p

2007-11-10 @ 13:23:28
Postat av: Hanna

Åh vilken fin mage!

2007-11-10 @ 16:52:48
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Lisa

Tack Hanna!

2007-11-10 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback