Lite smått galen

Vissa dagar undrar jag om det verkligen står rätt till i min hjärna. Idag har varit en sån dag. Jag känner mig trött och spänd och rastlös och extremt irriterad!!! Jag vet inte om det är nån liten hormonstorm som har orsakat detta.

Jag har iaf städat hela övervåningen, så nu är det kliniskt rent där. Känns väldigt bra, men jag vet inteom jag kommer att orka ta i tu med nedervåningen för jag får både halsbränna och massa sammandragningar av att dra runt på damsugaren och skurhinken. Men det kommer ju en dag imorgon också. Lilla findus är söt och hjälpte till att damma under sängen, så matte inte skulle behöva vara lika noga där. Fast något som inte är lika kul är att jag misstänker att han fått mask igen, men jag vet inte. Ska hålla lite extra koll på hans bakre del i nån dag. Men han är ju jätte fin i pälsen och har mer hull än någonsin så det kanske bara är inbillning från min sida.

Hittade dessutom en äcklepäckelmus i ena fällan i skafferiet för en stund sedan, och det får mig att blir irriterad på hela huset. Dumma gammla skräphus!!! Å jag blir så less! Hoppas att det snart är slut på möss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback