Tacka vet ja nya fönster

Idag fick jag ett ryck och skulle putsa fönstren i sovrummet. Och jag upptäckte att det stora fönstret var skitigare på insidan. Skumt! Jajja! Det tog kanske 5 min att putsa båda fönstren så då jag gick ut i hallen upp så tänkte jag att jag drar en repa där också. Men å så otacksamt göra att putsa det där gammla fönstren. Det syns ingen skillnad efteråt. I sovrummet är ju fönstren nya och fina så de blev ju rena, men de där gamm fönsren är lika skitiga nu som innan.

Idag har jag dessutom fått tvättfeber, så jag har tvättat massor av kläder som legat länge i tvättstugan. Sånt som jag inte kan ha längre pga av min växande mage. Jag insåg snabbt att mitt gnäll över att ha så lite BH'ar har varit i onödan. Jag har ju flera jätte bra, det är bara det att de har gömt sig i tvätten med jänmna mellanrum så jag har alrig sett alla samtidigt. Nu är ALLA tvättade utom den jag har på mig. Så jag får väl tvätta den imorgon! Nu låter det som att jag aldrig tvättar kläder, men det gör jag faktiskt ofta. Jag är bara en sån där person som måste slänga kläder i tvätten då jag använt plagget två gånger eller en ibland. Vill inte ha en massa kläder liggandes här och där och jag vill inte stoppa in använda kläder i garderober tillsammans med de nytvättade. För tänk om de nuddar vid varandra då blir ju det som är rent lite lite lite smutsigt kanske. (tvångstanke varning)!

Sitter och längtar som ett barn efter imorgon kväll då mina söta kompisar ska komma på besök. Det ska bli så mysigt att få ha dem här ett tag. Hoppas bara att de kommer att trivas och att de inte får trist! Jag tror iaf att det kommer att bli en trevlig midsommarafton!

Kommentarer
Postat av: marty

kärakära lisa! tack så mycket för den trevliga midsommaren. jag har haft det jättemysigt och det var den bästa midsommaren på riktigt riktigt länge! synd att det inte blev av att träffa varken jerry eller jonas, fast det kanske var bäst så (för dem) jag saknar redan erat lilla hus. hoppas att vi ses snart igen raring! hälsa rirre!
ps. jag har mailat bilder på fc.

Postat av: Lisa

Tusen tack för bilderna, de var väldigt fina! Och ännu mera tack för sällskapet, det var väldigt trevligt!

2007-06-25 @ 10:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback