Shopping

Idag blev det stor shopping! Jag har länge velat köpa en ny dunjacka, för den jag har läker så förbenat att man blir galen. Det är dun överallt och på alla kläder. Då jag sätter mig ned med jackan på så blir det ett moln som pyser upp. Jag har ju varit sugen att köpa Fjällrävens gammla klassiker, men det är väldigt otymplig! Dessutom så kunde jag inte välja färg. Och den kostar 4399kr. Det tycker jag är ganksa mycket pengar. Men då jag traskade runt på Naturkompaniet i Ö-vik så hittade jag en ännu dyrare dunparkas. Som var lite bättre, den kostade bara 4499kr. Helt underbart skön och bra jacka som man kan ha resten av livet. Helt plötsligt så såg jag ett annat ställ där det hängde samma jacka fast bara i småsmå storlekar och i bara i beige, och de var nedsatta till 2999kr. JÄPP! Provade en small och den passade bra så då köpte jag den!!!!
Plus att jag köpte en ny mössa och nya vantar! Måste ju ladda upp med lite nytt inför min 8 veckor långa praktik, för jag tror att vi kommer att vara ute mycket.

Jag provade den nya utrutningen när vi kom hem, tog en prommis upp till tjärnen och hem igen. Jag frös inte även fast jag bara hade t-shirt på mig. Helt underbart!!!! (ska kanske tillägga att det var  -15°).

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint med beige, det passar ju till allt. Och härligt med en sån varm och skön. Speciellt du som är ute mycket med barn och så.

Postat av: Lisa

Jag är mig själv evigt tacksam för att jag köpte den jackan. Det är mellan -15 och -23 grader här nu. Och vi är ju ute massor med barnen! Den är tokvarm!

2007-01-23 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback