Baket

Det har ju blivit dåligt med julbak i år. Men idag tog jag tag i det litegranna! Bättre sent än aldrig ju. Jag har gjort fudge och falska beskvier. Fudgen brukar ju ta en evighet att koka men på vår nya fina super spis gick det på 25 min. Ska nog slänga ihop en sats till imorgon om jag får trist. De falska beskvierna är supergoda och till och med kissen tog sig en provsmak! (Jerry har tyckt att det har varit en bra dag)

Annat julstök jag gjort är: Tog in och klädde granen igår. Amaryllisen blommar (den fick ju lite hjälp av mig, jag vattnade den ju). Och matat småfåglarna!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej Lisa!
Nu har jag också hittat hit :-)
Har inget vettigt att säga egentligen, så jag önskar God Jul istället. ;-)

Postat av: Lisa

Tack Sozi!

2006-12-25 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback