Fyllt på skafferiet

Idag var det dags införskaffa nya produkter till ansiktet. Har leta hela sommaren efter något som ska passa mig, men inte hittat något som jag varit nöjd med. Sedan jag fick Folke har min hy i ansiktet inte samarbetat alls. Ni som känner mig vet jui hur jag ser ut och fattar vad jag menar. Och för er andra så kan jag berätta att jag knaprat i mig en massa olika mediciner som ska göra hyn bättre utan resultat, och använt ett berg av olika prudukter då jag var yngre. Men på senare år så har jag blvit lite halvrädd för vilka konstiga saker man smetar på sig och stoppar i sig. Och jag fick ju tips av min vän A om Dr. Hauschka. Har testat några av deras grejer och gillat dem. Så nu slog jag på stort och köpa det stora flaskorna. Traskade runt med Folke på ryggen i selen och passade även på att gå in på Glada grodan och kika på lite eventuella julklappar. Det finns så mycket fint där.


Kommentarer
Postat av: Nina

Funkar det bra? Min hy är gräslig! Blir så irriterad på allt som inte funkar!

2008-11-12 @ 16:07:51
Postat av: Nina

en sak till, var har du köpt det?

2008-11-12 @ 16:10:52
Postat av: Lisa

Har ju bara testat i nån vecka, men det verkar rätt så ok. Just dessa flaskor är köpta på hälsokraft i stan. Men de finns att beställa billigt på http://www.bodystore.se Man kan köpa små billiga tuber först och testa om man gillar det. Mycket bra! Man får ca 4 tuber för en 100 lapp. Så kan man prova i lugn och ro.

2008-11-12 @ 20:39:34
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback