Örnexpo

Idag så tvingade jag mina föräldrar att följa mig på Örnexpo. De ville ju fara litegranna själva också, men jag fick tjata en gång. Jag hade ju tänkt att bära Folke i selen för att jag trodde att det skulle bli så trångt och bökigt att köra vagnen där. Men sen tänkte jag att det kanske kommer att regna, så jag tog vagnen ändå. Och det fick jag ju såklart ångra. Å man blir nästan galen då man ska plöja sig genom folket med en vagn. Det blir snigelfart som gäller. Väldigt irriterande. Å varmt och soligt, inget regn i sikte. Ska försöka få tag i en Thaiväska så jag kan ha ett paraply och skötsakerna där, så slipper jag vagnen ibland.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha ajdå :) , skippa vagnen nästa gång vetja!

Postat av: Lisa

Ja det blir nog så!

2008-05-03 @ 21:37:32
Postat av: Anna H

Hej hur gick det? Fick du tag på någon thaiväska. Är själv intresserad om hur man syr en sån. Mvh Anna

2008-07-04 @ 11:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback