Rix Fm

Ikväll är det Rix FM Festival i Ö-vik! Helt klart ska jag åka på den med Nina. Det ska bli så kul att få se lite folk, det är ju inte så mycket rörelse här i Banafjäl direkt. Fast jag gillar ju lugn och ro men ibland är det kul att få komma ut också. Nu till problemet, vad ska jag ha på mig. Det ser ut som att det skulle kunna bli regn likagärna som det kan bli sol. Sen så gör ju min bäbismage att det inte går att slänga på sig vad som helst. Har nästan vuxit fast i Ninas mammasnickarbyxor. De är så himmla sköna, men det vore ju kul att få ta något annat ikväll. Jag får väl fundera ett tag till. Har ju iaf ett par nya linnen som jag köpte på Indiska som jag vet att magen ryms i. Nu ska jag nog ta och plocka ur tvätten ut maskinen och se om jag kan tvätta något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback