VFU

VFU=Verksamhets förlagd utbildning! Altså samma som praktik!

Idag hade jag min första dag på min praktik. Jag kännde mig redan förvirrad innan jag klev upp ur sängen. Men trots all förvirring så gick det väldigt smärtfritt! Barnen var snälla och personalen var trevlig och jag tror att jag kommer att trivas ypperligt. Det är en liten förskola i skogen som har 23 barn och fyra lärare med inriktning att arbeta i förskola (fröknar). Jag var oerhört glad för min nya jacka som värmde skönt i -15°. Jag behöver nya kängor men jag har inte råd denna månad iallafall. Skulle ju ha köpt nya förra vintern med det blev aldrig av. Och eftersom denna vinter började så sent så har det inte blivit av nu heller.

Nu måste jag bara fundera på vad jag vill ha ut av denna praktik.......(?)

Kommentarer
Postat av: marty

nu ska jag skriva mina mål, har du gjort din än? tror du:

att inte fika bort mitt studiebidrag på universitetet är ett godkänt mål?

vi hörs, puss!

2007-01-23 @ 17:30:36
Postat av: Lisa

Ja det var ett bra mål!!!!

2007-01-23 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback