Jullov

Idag är sista dagen som Rikard jobbar, sen är han ledig till den 14 januari. Det ska bli så skönt att få ha honom hemma så länge. Jag är verkligen i behov av lite extra uppassning nu och då. Det är ju så härligt att få äta frukost och alla andra måltider den tid man är van. Men är man ensam med en liten Folke så kan det hända att han lyckas skjuta upp sin mammas frukost i två timmar ibland. Men det gör ju såklart inget eftersom han är så söt.

Nu har han sovit två hela nätter i sin egen säng och inte varit ledsen alls. Minifom dropparna verkar hjälpa honom att må bättre så vi fortsätter med dem.

Men då han sover så gott om nätterna så blir han ju lite piggare på dagen och då får man inget gjort alls. Så nu idag har jag satt honom i sjalen så jag kan sköta lite tvätt och trycka på datorn.

image35

Trött mamma och hungrig bäbis!



Kommentarer
Postat av: Sara

Man får inte mycket gjort om dagarna, jag vet hur det är.. Jag har skaffat en blogg föresten så nu kan jag oxå klottra ner lite=)

Postat av: Hanna

Vad fina ni är..

2007-12-16 @ 23:25:39
URL: http://hannabyheart.blogg.se
Postat av: Nina

Hej! Vi måste komma å hälsa på igen, har ju en julklapp till Folke-pojken som ligger här och väntar fast just nu är det sjuka barn här så det får väl vänta tills de är friska!
Ha det så bra så hörs vi!
Kram

2007-12-19 @ 11:25:38
URL: http://bigmomma.bilddagboken.se
Postat av: Karin

Tack så mycket för julkortet!!!! :D:D

2007-12-19 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback